2 Nisan 2015 Perşembe

ÇATLATTIM AMA BİR ŞEYLER EKSİK BİR ŞEYLER YANLIŞ MI ACABA ?

Daha önceki yayında "Çatlamadım çatladım " demiştim ama dün bi baktım benim çatlaklar belirginleşmiş azcık . (Ben bunları ctesi yapmıştım bu arada) hemen parmak yaldızla üstünden geçtim . Evde bir bayram havası şeklinde :) 
Çatlakları daha önce ışığa tutarak görebildiğim halde , şimdi fotoğrafını bile çektim . 

Ne varki çatlaklar derin değil. arasına yağlı boya yada parmak yaldız sürdüğünüzde aşağıdaki fotoğrafta olduğu gibi kalıyor.  Yaldız görüyor musunuz ? Hayırrr dediğinizi duyar gibiyim . Bende :) 


Bu durumda resmin üstüne sürdüğüm dalgalardan 1. mi yoğun olmalı , 2 .mi yoğun olmalı ? 

zemindeki ahşap benim deneme tahtam . daha önce de krokodil çatlatmayı denemişliğim var :)





2 yorum:

  1. Boşuna hayıflanıyorsun gayet başarılı çatlatmışsın bence derin ve iri çatlak için birinci verniği kalın sürmen yeterli olur.Yağlı boya geç dene bu haliyle sonuç güzel olacaktır.sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Hoşgeldin ilk blog arkadaşım :)
    cumartesi dediğin şekilde hemen deniyorum . ancak çaydanlık resminde epey kalın sürdüğümü hatırlıyorum . Peki o step 1 kuruyunca üstünden tekrar step 1 bir kat daha geçilebilir mi acaba

    YanıtlaSil