30 Mart 2015 Pazartesi

Biri bana çatlatmayı anlatsın.Lütfennnnn

her türlüsünü denedim . Neden olmuyor ki ?
Elimde aşağıdaki resimde boya çatlatma için verdikleri (soldaki) ve resim çatlatma için verdikleri (sağdaki) malzemeler var.


Soldakini (boya çatlatma için olanı) satan bayan boyalı yüzeye sür. en az 4 saat bekle . sonra üzerine boya at dedi.

1 objeyi 3 kat boyadım . zımparalayarak )metalik gümüş rengine
2 çatlatma verniğini sürüp 1 gün bekledim.
3 üzerine kırık beyaz akrilik boya sürdüm. Sonuç iğrenççççç
çatladı mı çatladı ama çok kötü


sağdakini 5 kez denedim.
1- dekupaş yaptığım resmin üzerine sürdüm
2- 4 saat bekleyip step 2 yi sürdüm.
3- Sonuç çatladı mı çatladı ama ancak ışıa tutarsanız görebilirsiniz .çatlaklara değil yağlı boya , toz bile girmez o derece .

Hadi lütfen taktım ben bu çatlatma işine . Biri anlatsın bana :(

Edit :
1 objeyi 3 kat boyadım . zımparalayarak )metalik gümüş rengine
2 çatlatma verniğini sürüp 1 gün bekledim.1 kat daha sürdüm tam kurumadan akrilik boyayı sürdüm
Sonuç iğrenççççç
çatladı mı çatladı ama YİNE çok kötü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder