30 Nisan 2015 Perşembe

Tak Takıştır , Boya Süsle , Hediyeler Sahiplerini Bulsun :)

Daha önce bahsetmiştim. İki tane takı kutum var yapılacak diye.

 Bu yıl ki stajyerlerimiz gerçekten çok çalışkan iki lise öğrencisi kız. Bütün yıl vazgeçirme çabalarıma rağmen malesef mezun olur olmaz bir tanesi evleniyor. Kocaman yıl verdiğimiz bütün işleri offfff demeden yapıp , her türlü kaprisime katlandılar.

Okullar kapanmadan önce ben de onlara benden , bizden birer hediye vermek istedim .Kullandıkça bizi hatırlamaları için. Temel olarak her iki takı kutusuda birbirine çok benziyor . Sadece ana renkler farklı. Biri Patlıcan Moru diğer Fuşya. Umarım beğenirler. Yolları ve şansları açık olsun.







Not : Biliyorum resimler için fotograf makinesi kullanmalıyım :) 


10 yorum:

  1. Çok güzel bir çalışma:)))

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar

    1. Teşekkür ederim. Sahipleri 2 güzel stajyerimizdi. çok memnun oldular .:)

      Sil
  3. Ellerinize sağlık ,çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağolun. yavaş yavaş daha iyiye doğru gideceğim . Beğenileriniz beni çok mutlu etti.

      Sil
  4. İkisi de birbirinden güzel olmuş.Emeğinize sağlık. Sahipleri güle güle kullansınlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Sahipleri çok beğendiler. Ben de çok mutlu oldum tabi ki :)

      Sil
  5. Blog keşiften geliyorum izleyicinim :)) bana da beklerim..

    YanıtlaSil