30 Mart 2015 Pazartesi

Tepsiler -tepsi de tepsi fındıklar


Daha önce de dediğim gibi bu işe sadece salonum için zigon boyamakla başladım .
Herhangi bir merakım falan yoktu ahşap boyama .
Ama başlayış o başlayış . Elime ne geçerse boyuyorum .

Ekleyeceğim tepsilerin büyük bir kısmı annem ve komşularına hediye olarak yapıldı .
Üzerinde dekupajdan başka teknik yok . Çünkü annem ve şürekası eskitme sevmiyor , yeni olacak illaki :)


Yukarıdaki tepsiyi severek , çok dikkatli yapmıştım . Ancak hediye ettiğim kişi benimle aynı fikirde olmadı . Ortada geçen diyaloğu gören tepsiyi zorla sattığımı zanneder :) 


Yukarıdaki tepsimde hediye edildi . Ama ne alan memnun oldu ne veren :) 



Kullandığım resimler :





4 yorum:

  1. aaaa bak sen şu insanlara ayol fıstık gibi tepsiler beğenilmeyecek gibi değil.
    İnsanlarla uğraşmak zordur.
    Kimseyi memnun etmek mümkün olmayacaksa siz de değer vereceklere hediye edin mesela benim gibi uçarımmmmmm seevinçten

    YanıtlaSil
  2. hoşgeldiniz.çok mutlu ettiniz. haklısınız aslında ama ben akıllanmam . kimden hediye gelirse gelsin , değeri ne olursa olsun , hediye verenin kalbini kırmamak için beğenmesem bile kullanırım . ama insanoğlu haddini bilmiyor yazık ki .

    YanıtlaSil
  3. Arkadaşın aypı etmiş tepsi çok güzel bence hepsi çok güzel emeğe saygı lütfen

    YanıtlaSil
  4. Sorma Elifcim . hala çok üzgünüm.

    YanıtlaSil