30 Mart 2015 Pazartesi

Kopya Ekmeklik

Merhaba   .  Hafta sonu uzun uğraşlar sonucu bitirdiğim kopya ekmekliğimle karşınızdayım .

Kopya diyorum çünkü neredeyse birebir http://megeos.blogspot.de/ adresindeki ile.

Daha doğrusu zülüşün işleri o kadar güzel bir ekmeklik yapmış ki , hayran olduk , bayıldık .

E ben de daha bu işlerde yeni olduğumdan , yaratıcı hayal gücümden ! ziyade bakarak yapmaya

çalışıyorum. Sağolsun hoşgörüsü sayesinde de yaptığım kopya ekmekliği tekrar af dileyerek yayınlıyorum .

Şimdi sorular ve  Bulduğum kolaylıklar :

1 - Öncelikle beyaz boya üzerinde vernik sürerken , fırça ne kadar temiz olursa olsun küçük tüyler illaki oluyor . Bunu nasıl önlüyoruz  ?

2- Yanlara stencil çalışırken 2 kez bozdum . ponpon fırçalarla pıt pıt derken . Daha sonra kırmızının üzerindeki beyaz boyayı kapatmak gerçekten ölüm oldu .  Ben tabi ki tembel teneke,  bu stencil nasıl kolay yapılır diye araştırırken , yabancı sitelerden birinde stencilin üstünden sünger rulolardan geçtiklerini gördüm . Denedim ve sonuç neredeyse kusursuz . Aklınızda bulunsun . Gerçekten çok kolay oldu . bundan sonra ponpon fırçayı ancak cam boyamaya geçtiğimde görürüm :)

3- Yeni kutuyu boyarken içini boyadıktan sonra ,  puanları koymadan verniklemişim . puanları koymak için zımpara mı yapmam lazım ki :(

Aklıma gelen olursa tekrar yazarım . şimdilik bu kadar sırada kopya ekmekliğimin resimleri var. ( Kurdelesi henüz takılmadı )





zülüşün işleri  tekrar hayal gücüne , emeğine ve hoşgörüne sağlık.

4 yorum:

  1. Aaah Emel hamur kabartman benim yaptığımdan daha güzel olmuş ellerine sağlık canım bir faydam dokunduysa ne mutlu bana, stencılı rulo fırçayla uygulamayı ben de deneyeceğim, puantiyeleri vernikledikten sonra mı uyguladın anlayamadım tutmaz zannımca çabucak atar onu da zaman gösterir zımparalanması verniğin temizlenmesi gerekir bence.Benim için söylediklerin için teşekkür ederim.Ellerine sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. başarılı olduğum (kendi kendimi takdir ve tebrik ettiğim) tek konu hamur kabartma :) Mutfak benim işim :)))))
    Hediye ettiğim arkadaşım da bayıldı kutuya .
    stencili denemeni tavsiye ediyorum . bence süper rahatlık.
    kahverengi kutu içinine atladığım puantiyeleri , zımpara yapıp, bir kat boyadan sonra yaptım malesef :(

    o da bitmek üzere yakında yayınlarım .

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş, ben bayıldım bu ekmek kutusuna gerçekten ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Ben Zülüşün İşleri blogundan birebir kopyaladım . Yaratıcısı kendisidir. Hoşgeldiniz.

      Sil